راهنمای ردیاب نصبی TC_205 :

این مدل دارای چهار سیم به رنگ های قرمز –  مشکی – زرد و نارنجی می باشد

سیم قرمز که سر راه خود یک فیوز 3 آمپر دارد به برق مستقیم وسیله نقلیه موتور یا خودرو وصل می شود دقت کنید برق ثابت باشد مثلا در ماشین های دارای سیستم برق مالتی پلکس بعد از خاموش کردن خودرو کلیه برق های داخلی کابین قطع می شود و فقط دسته برق اصلی برق دارد که مثبت دستگاه باید از ان گرفته شود

سیم مشکی که منفی دستگاه است باید به بدنه یا سیم منفی یکی از سوکت ها وصل شود دقت کنید که اگر این سیم زیر پیچ بسته می شود حتما پیچ قوی با اتصال کامل بدنه باشد چون بدنه ضعیف باعث عملکرد بد دستگاه می شود.

سیم نارنجی که به ACC معروف است در اصطلاح برق بعد از سوییچ خوانده می شود که به سیمی وصل می شود که با چرخاندن سوییچ برق دار شود و این سیم به دستگاه روشن شدن وسیله را اطلاع می دهد.

سیم زرد که برای خاموش کن است به فرمان رله وصل می شود و وظیفه قطع برق اصلی یا پمپ سوخت وسیله نقلیه را دارد تا وسیله خاموش شود.

راهنمای ردیاب نصبی TC_206 :

ردیاب مدل TC_206 دقیقا همانند مدل TC_205 می باشد با یک میکرفون و سیم درب اضافه

سیم میکروفن که یک زوج سیم است و مستقیم به سوکت میکروفن متصل می شود.

سیم قهوه ای یا سبز تک رشته ورودی تحریک درب دستگاه می باشد که به چراغ سقف یا سیم مرکزی درب ها وصل می شود و وقتی چهار درب ، صندوق یا کاپوت باز شد به دستگاه اطلاع  می دهد.

این سیم به صورت پیش فرض تحریک منفی می باشد ولی می توان با دستوری DOOR,1# آن را به تحریک مثبت تغییر وضعیت داد.

در فیلم زیر به صورت تصویری توضیحات بالا بیان شده است.

بعد از نصب صحیح سخت افزار دستگاه نوبت به فعال سازی اکانت دستگاه می باشد ابتدا یک تماس با سیم کارت داخل دستگاه بگیرید که مطمئن باشید همه چیز برای ساخت اکانت آماده است و مشکلی وجود ندارد اگر سیم کارت بوق خورد که مشکلی نیست اگر خاموش زد یا در دسترس نبود یعنی نصب شما به درستی انجام نشده و دستگاه سیم کارت را شناسایی نکرده است.

ابتدا وارد سایت ثبت نام به نشانه زیر می شویم

https://2.radyab1.ir/login.php

بر روی دکمه ثبت نام کلیک میکنیم تا وارد ثبت نام دستگاه جدید خود بشویم.

در قسمت نام فامیلی خود را بنویسید در قسمت نام کاربری شماره موبایل خود را بنویسید در قسمت پسورد یک پسورد عددی ساده برای خود انتخاب کنید نام وسیله نام خودرو شما می باشد در قسمت ای دی سیرال دستگاه یا همان IMEI که 15 رقم هست وارد کنید سپس شماره سیم کارت داخل دستگاه وارد کنید و در اخر کد فعال سازی که هنگام خرید دریافت کرده اید را وارد کنید و روی دکمه افزودن کاربر بزنید.

پس از ثبت نام می توانید نرم افزار اندرویدو ایفون را از بخش پشتیبانی قسمت نرم افزار دانلود کنید و استفاده کنید.