تکسا ردیاب
به وب سایت «تکسا ردیاب» برترین شرکت وارد کننده انواع ردیاب های خودرو خوش آمدید​

امنیت کامل

با استفاده از ردیاب خودرو و سایر محصولات تکسا در هر ساعت از شبانه‌روز ایمنی کامل داشته باشید.

پنل کاربری

پنل‌های ردیابی حرفه‌ای تحت پلتفرم‌های دسکتاپ و تلفن‌های هوشمند را حتی بدون اینترنت هم ردیابی کنید.

تضمین بهترین قیمت

انواع ردیاب‌های خودرو و شخصی را با بهترین قیمت و کیفیت از ما خریداری نمایید و محصولات ما را از نمایندگی‌های شهر خود بخواهید.

چطور یک ردیاب خودرو عالی بخریم؟

با گران‌شدن روزانه خودرو، امنیت وسیله نقلیه به یک امر واجب تبدیل شده است. از این رو باید همواره در فکر امنیت روز‌افزون خودرو خود باشید. امروزه فناوری به‌کمک امنیت خودروتان آمده است و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید یکبار برای همیشه امنیت خودرو خود را برآورده کنید.

5/5
ردیابی

لیست محصولات ما از جمله (ردیاب خودرو) هم اکنون در اختیار شماست

کافیست برای دیدن اطلاعات بیشتر و قیمت محصول بر روی هر یک کلیک کنید.

اپلیکیشن تکسا ردیاب

اپلیکیشن تکسا توسط تیم برنامه شرکت تکسا ردیاب کاملا و به منظوره سهولت در کنترل ردیاب خودرو شما طراحی شده است.

کاربری بسیار آسان

هرچه اپلیکیشن ردیاب به‌دور از پیچیدگی باشد، کار شما به‌عنوان یک کاربر آسانتر است.

چرا که استفاده از آن وقت زیادی  را از شما نمی‌گیرد و بدون پیچیدگی اطلاعات مورد نیاز به شما ارائه می‌شود. اپلیکیشن تکسا ردیاب به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن برای همگان آسان باشد.

قابلیت ارسال دستورات به نرم افزار

با این اپلیکیشن شما قادرخواهید بود که از راه دور به خودروی خود متصل شوید، درخواست گزارش آخرین موقعیت خودرو را بدهید، خودرو را روی نقشه ببینید، موتور خودرو را روشن کنید و حالت ردیاب در طول مسیر را فعال کنید.

آلارم‌ها و هشدارهایی مانند آلارم ضعیف‌شدن باتری خودرو، آلارم خارج‌شدن از محدوده تعیین‌شده، آلارم درمعرض تصادف قرارگرفتن، آلارم سرعت غیرمجاز و چندین آلارم دیگر را فعال کنید.

پشتیبانی از چندین دستگاه

یکی از قابلیت‌های حرفه‌ای نرم‌افزار تکسا ردیاب، توانایی پشتیبانی از چندین دستگاه در یک اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ردیابی چندین دستگاه  را به‌طورهمزمان بدون اختلال درعملکرد نرم‌افزار و تنها با یک کاربری برای شما فراهم می کند و از اشغال فضای اضافی در گوشی یا سیستم شما جلوگیری خواهد کرد.

قابلیت ردیابی آنلاین و آفلاین

دستگاه‌های مدرن ردیابی خودرو قابلیت‌های آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب می‌کنند. به این صورت که وقتی شبکه ماهواره‌ای و شبکه تلفن همراه در دسترس است و یک وسیله ردیابی متصل است، اطلاعات به سرور منتقل می‌شود. از طرف دیگر، زمانی که اتصال به شبکه ممکن نیست، دستگاه داده‌ها را درحافظه داخلی خود ذخیره کرده و داده‌های ذخیره شده را بعدها وقتی به شبکه اینترنت متصل شد، به سرور منتقل می‌کند.

سامانه ردیابی آنلاین حرفه ای

تکسا ردیاب با فعال سازی سامانه آنلاین حرفه ای خود این قابلیت ها را به شما ارائه میکند:

  1. قابلیت دریافت موقعیت خودرو و نمایش آن بر روی نقشه جغرافیایی بدون نیاز به اتصال اینترنتی
  2. نمایش مسیرهای پیموده‌شده در بازه زمانی مدنظر شما
  3. نمایش آنلاین حرکت خودرو در نقشه ماهواره ای
  4. امکان نمایش ترافیک راه‌ها جهت انتخاب خلوت‌ترین مسیر
  5. قابلیت نمایش دمای یخچال خودرو (مخصوص خودروهای یخچال‌دار)
  6. امکان انتخاب خودرو دیگر و تعویض سریع نمایش ردیابی از یک خودرو به دیگری

با اپلیکیشن تکسا ردیاب همچنین می توانید:

  1. شماره تلفن جدیدی را ادمین کرده یا از روی دستگاه حذف نمایید.
  2. پیامک‌های ارسالی از دستگاه ردیاب را بخوانید و آلارم‌ها را در گوشی خود دریافت کنید.
  3. از طریق نرم‌افزار رمز دستگاه را تغییر دهید.
  4. به‌صورت ماهانه گزارشی از داده‌ها دریافت کنید.
  5. هشدارها و آلارم‌ها را طبق سلیقه خود فعال و یا غیرفعال نمایید.-
  6. حداقل و حداکثر و میانگین دما را برای یخچال در خودروهای دارای یخچال تعریف کنید.
  7. میزان مصرف و سطح سوخت را از طریق اپلیکیشن مشاهده کنید و آلارم کاهش ناگهانی میزان سوخت را فعال نمایید.
  8. ده‌ها قابلیت دیگر که با به‌روزرسانی‌های مرتب بر کیفیت و تعداد آن ها افزوده می‌شود.

ویژگی‌های خاص ردیاب خودرو و سایر محصولات تکسا ردیاب

با گران‌شدن روزانه خودرو امنیت وسیله نقلیه به یک امر واجب تبدیل شده است از این رو باید همواره در فکر امنیت روز افزون خودرو خود باشید. امروزه فناوری به کمک امنیت خودرو شما آمده است و دستگاه ردیاب خودرو با پنل های ردیابی به صورت آنلاین امنیت وسیله نقلیه شما را تا حد بسیار زیادی تامین می کند. در این مقاله سعی بر آن داریم که به معرفی کامل ردیاب خودرو ، قابلیت های ردیاب خودرو ، راه های تشخیص ردیاب خودرو اصلی از غیر اصلی ، بررسی تخصصی ردیاب خودرو و همچنین به بررسی پنل های ردیابی و نحوه ردیابی بپردازیم. با تکسا ردیاب همراه باشید.

ردیاب خودرو چیست؟

دستگاهی با ابعاد مختلف (معمولا خیلی کوچک) می باشد، که قابلیت نمایش مکان خودرو را بر روی نقشه دارد. ارتباط این دستگاه با شما به واسطه یک سیم کارت می باشد که اطلاعات را از طریق GPRS سیم کارت به پنل های ردیابی ارسال می نماید و مکان دقیق خودرو شما را نمایش می دهد. ردیاب خودرو به لطف کوچک بودنش قابلیت مخفی کردن در قسمت های مختلفی از ماشین را دارا می باشد و به راحتی سارقان نمی توانند آن را پیدا کنند. این سیستم از یک باطری اضطراری استفاده می نماید که به محض قطع کردن جریان برق خودرو دستگاه به روی باطری خود سوئیچ می شود و ساعت ها عملیات ردیابی را برای شما بدون هیچگونه مشکلی انجام می دهد.

ردیابی

طرز کار ردیاب خودرو :

ردیاب خودرو از ماژول های جی پی اس استفاده می نماید، بدین صورت موقعیت خود را از جی پی اس دریافت می کند و از آنجایی که تمامی نقاط زمین دارای طول و عرض جغرافیایی مشخصی می باشند، ردیاب این ارقام را به واسطه اینترنت سیم کارت به پنل ردیابی ارسال می نماید و از این رو موقعیت خودرو بر روی پنل ردیابی نمایش داده می شود. از قابلیت های جالب این دستگاه می توان به ارسال پیامک خالی به شماره سیم کارت به کار رفته در ردیاب اشاره نمود تا پس از ارسال پیامک موقعیت ردیاب برای شما به صورت پیامکی برگشت داده شود. خوبی دستگاه های ردیاب خودرو این است که در تمامی نقاط زمین می توان از آن ها استفاده کرد.

سوال : در صورت عدم آنتن دهی سیم کارت موقعیتی نیز برای پنل ردیابی ارسال نمی شود پس در این مواقع آیا دستگاه کار نمی کند؟ در اکثر مدل های دستگاه (بسته به نوع مدل ) شیاری برای کارت حافظه قرار داده شده است که در صورت عدم ارسال اطلاعات و موقعیت خودرو به پنل ردیابی این اطلاعات به صورت خودکار درون این کارت حافظه ذخیره می شوند و به محض این که آنتن دهی لازم بر قرار شود تمامی اطلاعات برای پنل ارسال می شود. البته هم اکنون در ایران تمامی جاده های کشور زیر پوشش دکل های مخابراتی قرار داده شده است و کمتر جایی مشاهده می شود که پوشش لازم را نداشته باشد.

سوال : برای شارژ سیم کارت چه باید کرد؟ کافیست از طریق شارژ مستقیم اپراتور ها اقدام نمایید.

سوال : آیا میزان مصرف شارژ سیم کارت زیاد می باشد؟ خیر. ارسال ارقامی که بسیار حجم پایینی دارد (کمتر از 1 کیلوبایت) باعث از دست رفتن سریع شارژ سیم کارت نمی شود و همچنین دستگاه ها بسته به نوع مدل به محض تغییر موقعیت اطلاعات جدید را ارسال می نمایند. پس در نتیجه زمانی که خودرو در مکانی توقف دارد ارسال اطلاعاتی هم صورت نمی گیرد و تنها موقعیت مکان کنونی ارسال می شود و به محض کوچکترین حرکت اطلاعات جدید ارسال می شود. این قابلیت باعث می شود که اینترنت شارژ بسیار کمی از سیم کارت را استفاده کند.

سوال : آیا ردیاب خودرو قابلیت نصب بر روی تمامی خودرو ها را دارد؟ بله . نه تنها برروی تمامی خودرو ها بلکه بر روی تمامی وسایل متحرک قابلیت نصب دارد.

سوال: آیا ردیاب خودرو با برق ماشین تداخل ندارد؟ پاسخ این سوال بستگی به موارد زیادی دارد به طور مثال دستگاه ردیاب خودرو تقلبی و غیر اصلی مشکل تداخل را در حد بسیار کمی خواهند داشت و همچنین در صورت عدم نصب و راه اندازی صحیح نیز این مورد شاید اتفاق بیافتد اما در صورتی که ردیاب خودرو اصلی را از شرکتی مطمئن خریداری نمایید و همچنین نصب این دستگاه توسط نمایندگی های شرکت انجام شود به هیچ عنوان دستگاه تداخلی با برق خودرو نخواهد داشت. در بخش راه های تشخیص ردیاب خودرو اصل از غیر اصل به این موضوع کاملا پرداخته ایم.

سوال : آیا با وجود ردیاب خودرو نیازی به دزدگیر خودرو نیز می باشد؟ خیر. به هیچ عنوان نیازی نیست. در قسمت مبحث تخصصی ردیاب خودرو به این موضوع به صورت کامل می پردازیم.

آیا در خرید ردیاب خودرو شک دارید؟!

پس با برخی از ویژگی های ردیاب آشنا شوید…

  • کوچک و با قابلیت مخفی کردن کامل
  • سیم کارت خور
  • کیفیت بالای ساخت
  • ردیابی با استفاده از GPS
  • ردیابی با استفاده از LBS
  • استفاده از اینترنت GPRS
  • قابل استفاده در تمامی کشورها و شهرها
  • دارای کلید SOS
  • باطری قدرتمند
  • قابلیت نصب مموری کارت
  • ردیابی لحظه به لحظه
  • ارسال دستور به سیم کارت از طریق پنل و پیامک
  • شارژ راحت سیم کارت
  • کمترین میزان استفاده از اینترنت
  • ضد حریق ، ضد ضربه و ضد آب
  • استفاده از سنسورهای متعدد
  • امکان استفاده ازسیم کارت ایرانسل، همراه اول و ..
  • پنل اینترنتی کاملا اختصاصی و ایرانی
  • سرورهای ردیابی داخلی
  • دارا بودن آلارم و هشدار
  • خاموش کردن خودرو از طریق پنل
  • دارا بودن میکرفون و شنود در بعضی مدل ها
  • اختلاف موقعیت کمتر از 5 متر
  • استفاده از ردیاب برای دستگاه های مختلف
  • نمایش مسافت های پیموده
  • دریافت آلارم در هنگام روشن شدن ، وارد شدن ضربه و…
  • بالا دهنده ی خودکار شیشه ها

پنل ردیابی قدرتمند با میزبانی در سرورهای داخلی

شرکت تکسا از نرم افزار ایرانی و فارسی خود به صورت انحصاری استفاده می کند که سرور آن در تهران واقع شده و سرعت فوق العاده ای دارد .

مزایای سایت ایرانی و فارسی ردیاب خودرو:

برنامه نویسی نرم افزار توسط مهندسین داخلی کشور انجام شده است و هم اکنون بر روی سرور واقع در تهران قرار داده شده است و می توان هر گونه تغییراتی را بنا به در خواست مشتری اعمال کرد همچنین ارگان های دولتی و حساس می توانند نرم افزار را روی سرور خودشان در امنیت کامل در اختیار داشته باشند.

سامانه پیامکی شرکت تکسا این امکان را به مشتریان می دهد تا خودرو خود را بدون داشتن اینترنت و گوشی هوشمند ردیابی کنند و از مختصات خودرو خود با یک پیامک با خبر شوند.

همچنین با نرم افزار تکسا می توانید بدون نیاز به اینترنت ردیابی کنید.

پشتیبانی و نصب ردیاب خودرو توسط افراد حرفه ای

به لطف شما مشتریان عزیز و با صبوری شما عزیزان همیشه توانسته ایم همه مشکلات شما را در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع کنیم و شبانه روز برای کسب اعتماد شما سخت می کوشیم و آن را برای همیشه حفظ می کنیم. سعی کرده ایم همواره به کسب تجارب بپردازیم تا درصورت بروز مشکلات مشابه به سرعت آنها را رفع نماییم. هم اکنون نیز به جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید تا علاوه بر ما که پاسخ شما را خواهیم داد کاربران دیگر که تجربه ی استفاده از ردیاب ها را دارند نیز به آن پاسخ دهند.

قابلیت های ردیاب خودرو :

از قابلیت های ردیاب خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ردیابی لحظه ای و نقطه به نقطه
  • ارسال و دریافت اطلاعات از طریق پیامک
  • استفاده از ورودی کارت حافظه Micro SD ، کارت حافظه 4 گیگابایت قابلیت ذخیره تا 60 هزار نقطه را دارا می باشد.
  • در برخی مدل ها دارای میکروفن به جهت شنود صدای داخل خودرو
  • دارای رله قطع که این قابلیت را به شما می دهد خودرو خود را از راه دور خاموش نمایید.
  • ردیاب های خودرو بسته به نوع و مدل ضد حریق می باشند.
  • دارای سیستم LBS که در صورت عدم موقعیت یابی با استفاده از GPS در مکان های مسقف از فناوری LBS استفاده می شود.
  • ارسال دستور به دستگاه از طریق پیامک و پنل
  • قابلیت محاسبه و ارسال مسافت پیموده
  • و قابلیت های بسیار دیگری …

کاربرد ردیاب خودرو تنها برای ردیابی خودرو نمی باشد و می توان از آن بر روی هر وسیله ی متحرکی استفاده نمود از جمله:

  • استفاده به عنوان ردیاب موتورسیکلت
  • استفاده به عنوان ردیاب قایق و کشتی
  • استفاده به عنوان ماشین آلات کشاورزی و راه سازی
  • استفاده بر روی دوچرخه
  • استفاده برای مدیران شرکت ها و بررسی لحظه ای تمامی خودروهای شرکت

راه های تشخیص ردیاب های اصلی از غیر اصلی :

گارانتی ردیاب خودرومتاسفانه افراد سودجوی بسیاری ردیاب های خودرو تقلبی فراوانی را همانند دیگر قطعات خودرو وارد بازار کرده اند، از این رو باید دقت لازم در خرید ردیاب خودرو انجام شود. ردیاب های خودرو تقلبی از شرکت های بی نام و نشان و شناخته نشده پدید می آیند پس در مرحله اول از شرکت های معتبر خریداری نمایید.

نکات قبل از خرید:

  • تمامی ردیاب های داخل کشور یا چینی هستند و یا قطعاتشان چینی بوده و درون کشور مونتاژ می شوند. هر چند این ردیاب ها توسط هند و کانادا نیز تولید می شود ولی به ایران نمی آیند ، پس گول تبلیغات دروغین ردیاب ژاپنی ، ردیاب کره ای ، ردیاب آمریکایی و… را نخورید.
  • از شرکت هایی خرید نماییم که نمایندگی های فعال در سراسر کشور و حتی المقدور در مراکز استان ها داشته باشند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب خودرو را به دقت بررسی نمایید.
  • شرکت های را انتخاب نمایید که در زمینه ردیاب خودرو به صورت تخصصی فعالیت می کنند ، متاسفانه شرکت هایی هستند که در کنار محصولات دزدگیری که وارد کرده اند تعدادی ردیاب هم برای فروش می آورند ، این شرکت ها معمولا پس از یک دوره فروش، دیگر نه خدماتی ارائه می دهند و نه پشتیبانی لازم را دارند.
  • حتما از شرکت هایی خرید نمایید که پنل ردیاب مشتری را بر روی سرورهای داخلی میزبانی می کنند.
  • از شرکت هایی خریداری نمایید که محصولات آن دارای تأییدیه های کیفی باشند.

و اما نکته طلایی!

با انجام طرح ریجستری گوشی های موبایل و تجهیزات ارتباطی اکثر ردیاب های قاچاق و تقلبی از کار افتاده اند، حتما در هنگام خرید از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شماره سیم کارت ریجستری نماید مطمئنا افراد سودجو در این بخش از پاسخگویی شما معذور خواهند بود.

شرکت تکسا ردیاب با سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع ردیاب از جمله ردیاب خودرو و ردیاب شخصی و با داشتن نمایندگی های پر تعداد در سراسر کشور و همچنین نصابان حرفه ای و خدمات پس از فروش در هر جای کشور که باشید مراحل ارسال، نصب و ریجستری را برای شما در مکان انجام می دهد، کافیست با ما تماس بگیرید.

02188851446 – 09126020441 و یا به آدرس های دفاتر مرکزی ما در صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

بررسی تخصصی ردیاب خودرو

بررسی تخصصی ردیاب خودرو :

مهمترین بخش ردیاب خودرو همان ردیابی لحظه ای و نقطه به نقطه می باشد . بدین صورت که کاربر هر لحظه می تواند از طریق نرم افزار روی موبایل یا از طریق سایت موقعیت زنده خودرو را روی نقشه گوگل مشاهده کند.

همچنینی با استفاده از قابلیت های سایت می تواند مسیر پیموده شده یا گذشته خودرو را بر حسب بازه زمانی انتخاب شده روی نقشه مشاهده کند که خودرو در روز های گذشته از چه مسیر هایی تردد داشته و در هر نقطه دارای چه سرعتی بوده است .

از امکانات جانبی ردیاب خودرو می توان به میکروفن یا شنود صدای داخل خودرو اشاره کرد . بدین صورت که کاربر با شماره سیم کارت داخل ردیاب تماس گرفته و صدای داخل ماشین را بدون اینکه فرد داخل ماشین متوجه شود گوش کند.

قابلیت متمایز و ممتاز ردیاب خودرو نسب به سیستم های دزدگیر معمولی یا تصویری ارسال آلارم روی گوشی کاربر بدون محدودیت فاصله می باشد بدین صورت که اگر هر یکی از آلارم های دستگاه فعال شود سیستم ردیاب می تواند علاوه بر فعال سازی آژیر خودرو پیامی روی گوشی کاربر SMS کند، تا کاربر از فعال شدن آلارم ماشین مطلع گردد. این پیام محتوی نوع آلارم می باشد مثلا اگر درب خودرو باز شود، آلارم باز شدن درب برای کاربر SMS می شود.

برای بالا بردن ضریب اطمینان سیستم پیام همزمان می تواند به گوشی موبایل 5 نفر ارسال شود . وجود 5 سنسور امنیتی در ردیاب خودرو باعث شده است افرادی که به دنبال امنیت ماشین خود هستند از این دستگاه استفاده کنند .

سنسور ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. سنسور ضربه به خودرو
  2. سنسور درب خودرو
  3. سنسور روشن شدن
  4. سنسور چشمی
  5. سنسور بکسل خودرو

 همانطور که مشخص است در صورت وارد شدن ضربه به خودرو و یا باز شدن درب و همچنین روشن شدن خودرو این سنسور ها فعال شده و آلارم لازم برای کاربر ارسال می شود.

سنسور چشمی که به صورت آپشنال روی ردیاب خودرو نصب می شود می تواند فضای داخلی خودرو را از نظر چشمی پوشش دهد بدین صورت که اگر شیشه خودرو به صورت سهوی باز باشد و سارق دست خود را وارد خودرو کند تا وسایل داخل خودرو را سرقت کند این سنسور فعال شده و به کاربر هشدار می دهد.

سنسور بکسل شدن نیز دیگر سنسور مفید برای این دستگاه می باشد. بدین صورت که اگر خودرو بدون روشن شدن شروع به حرکت کند یا بکسل شود کاربر علاوه بر دریافت آلارم سنسور ضربه، آلارم سنسور بکسل شدن را نیز دریافت می کند.

خاموش کردن خودرو از راه دور :

دیگر قابلیت مهم دستگاه ردیاب خودرو ، خاموش کردن خودرو از راه دور با یک SMS بدون محدودیت فاصله می باشد. بدین حالت که در صورت سرقت خودرو کاربر می تواند خودرو را در هر مکان و زمانی متوقف کند این قابلیت به نحوی طراحی شده که به سیستم برق و هیدرولیک خودرو آسیب نزند. همچنین به صورت آپشنال می تواند خودرو را در سرعت بالا (بدون آسیب به خودرو) و یا در سرعت پایین تر از 20 کیلومتر در ساعت خاموش کند.

دستگاه ردیاب خودرو دارای باطری بکاپ داخلی می باشد که در صورت سرقت باطری ماشین یا قطع شدن برق خودرو سیستم ردیاب به کار خود ادامه می دهد و تمام قابلیت های خود را انجام می دهد. این قابلیت در مواردی که سرقت خودرو از طریق باز شدن باطری خودرو و بکسل کردن آن می باشد کاربرد مهمی خواهد داشت.

نصب کارت حافظه در دستگاه ردیاب خودرو :

این مورد قابلیت مهمی برای شرکت های پخش و سیستم کنترل ناوگان می باشد . بدین صورت که در مناطقی که موبایل آنتن ندارد مانند بعضی از معابر بین شهری دستگاه موقعیت را از طریق ماهواره دریافت می کند و داخل خود ذخیره می کند. پس از آنکه خودرو از منطقه بدون آنتن خارج شد و در منطقه گرفتن آنتن GSM از دکل مخابراتی قرار داشت محتویات رم که شامل نقاط کور عبوری می باشد برای سرور ارسال می شود. بدین ترتیب برای کاربر که در حال مشاهده ی گزارش حرکت خودرو می باشد ، هیچ نقطه بدون ثبتی وجود نخواهد داشت و تمام مسیر حرکت خودرو برای کاربر قابل مشاهده است .

آلارم ها در دستگاه :

فعال و غیر فعال کردن آلارم ها از طریق موبایل کاربر بوسیله نرم افزار یا SMS انجام می شود ولی در بعضی از مدل های ریموت دار این کار علاوه بر نرم افزار از طریق ریموت نیز انجام می شود. همچنین در مدل ریموت دار دستگاه ردیاب دارای قفل مرکزی نیز می باشد که این امکان را به کاربر می دهد تا از هر نقطه ای بتواند درب ماشین را باز و بسته کند. این قابلیت برای زمانی که کاربر از خودرو فاصله زیادی دارد و شک دارد در خودرو باز یا بسته است کاربرد مفیدی دارد.

بالارفتن خودکار شیشه های خودرو :

سیستم پاور ویندوز یا شیشه بالابر که امکان آن را فراهم می سازد که بعد از قفل کردن خودرو و فعال کردن سیستم امنیتی، اگر شیشه ای پایین باشد بطور خودکار شیشه های خودرو را بالا بکشد. این آپش نیز روی ردیاب خودرو قابل نصب و تعریف کردن می باشد.

LBS راه دوم ارسال اطلاعات :

ردیاب خودرو موقعیت را از طریق ماهواره های GPS یا Glonass دریافت  می کند که ماهواره اول مربوط به آمریکا و دومی مربوط به روسیه می باشد .

در مواقعی که خودرو داخل پارکینگ باشد و ارتباط با ماهواره برقرار نباشد سیستم ردیاب خودرو بر اساس دکل مخابراتی موقعیت خودرو را تشخیص می دهد به این سیستم که نسبت به GPS دارای خطا می باشد، سیستم LBS می گویند. پس در سیستم ردیاب خودرو موقعیت یابی حتی در محیط های مسقف نیز امکان پذیر می باشد .

ردیاب های خودرو دارای دو آنتن GPS و GSM می باشند که یکی وظیفه اتصال به ماهواره GPS و دیگری وظیفه ارتباط با دکل های مخابراتی را دارد. دستگاه های ردیاب خودرو بر اساس آنتن GPS و GSM بر دو نوع آنتن داخلی و خارجی تقسیم می شوند . در مدل آنتن داخلی هر دو آنتن  GPS و GSM داخل دستگاه قرار دارند که به مراتب از نظر آنتن دهی از دستگاه های با آنتن خارجی در هوای طوفانی یا ابری ضعیفتر عمل می کنند.

پنل ردیاب خودرو

بررسی پنل های ردیابی:

شرکت های وارد کننده ردیاب از پنل های متفاوتی استفاده می کنند بعضا از پنل های خود شرکت ارائه دهنده ردیاب که  زبان آن به صورت انگلیسی و یا چینی بوده و قابلیت های محدودی دارد و بعضا نیز به صورت انحصاری پنل ردیابی خاص خود را طراحی کرده اند.

شرکت تکسا ردیاب با بررسی کامل نیازهای مشتری تمامی قابلیت های دستگاه ها را در مدل های مختلف درون نرم افزار انحصاری خود که توسط مهندسین ایرانی طراحی و توسعه یافته است قرار داده است. سیستم ردیابی ما تنها بر پایه وب نبوده و به صورت اپلیکیشن های موبایلی نیز برای راحتی مشتری تهیه شده است.

ویدئو معرفی ردیاب های خودرو تکسا :

         



 

نحوه ی اتصال پنل به دستگاه ردیاب خودرو :

به طور کلی هر دستگاه دارای کد منحصر به فردی می باشد که با فروش دستگاه این کد نیز به مشتری انحصار میباد. در هنگام ارسال اطلاعات به سرورهای سامانه، کد دستگاه برای سامانه تعریف شده می باشد و با آن کد اطلاعات خودرو در پنل کاربری شما به نمایش در می آید. بدین ترتیب اتصال بین ردیاب خودرو با سامانه انجام می شود.



                                               راهنمای استفاده از ردیاب خودرو تکسا 

 

 

برای استفاده کامل از ردیاب خودرو تکسا می توانید از طریق سایت ردیابی یا از طریق نرم افزار اندروید و ایفون به سیستم ردیابی تکسا دسترسی داشته باشید

سایت پنل ردیابی تکسا به ادرس radyabi24.ir در دسترس می باشد این سرور داخل ایران بدون نیاز به فیلتر شکن بدون ترس از تحریم حتی در زمان قطع کامل اینترنت کار می کند و هیچ نگرانی بابت استفاده از این سایت نخواهید داشت این سایت برای استفاده سیستم ردیابی خودرو روی لب تاپ و کامپیوتر شخصی مناسب می باشد


روش دیگر بهرمندی از سیستم ردیاب خودرو تکسا استفاده از موبایل می باشد این نرم افزار برای گوشی های اندروید و ایفون طراحی شده و امکانات کامل سیستم ردیابی و همچنین آلارم های کاربردی را در اختیار کاربر قرار می دهد نرم افزار کاملا کاربردی و آسان برای عموم مردم طراحی و توسعه پیدا کرده است 

آخرین نسخه اندروید ردیاب خودرو تکسا را می توانید از لینک زیر دانلود کنید

راهنمای کامل استفاده از نرم افزار تکسا ردیاب
این نرم افزاری که در اختیار دارید به همراه سخت افزار کامل ردیاب خودرو تکسا ردیاب شامل امکانات زیر می باشد
  • ردیابی آنلاین وسیله ای که روی آن ردیاب خودرو نصب کرده اید
  • گزارش کامل از مسیر پیموده شده خودرو (سرعت و توقف در مسیر پیموده شده)
  • هشدار باز شدن درب خودرو
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • هشدار وارد شدن ضربه به خودرو
  • هشدار جدا شدن سر باتری
  • هشدار خاموش شدن خودرو
  • هشدار سرعت غیر مجاز
  • هشدار خارج شدن از محدوده
  • هشدار حرکت
  • امکان خاموش کردن وسیله از هر نقطه و در هر زمان
  • امکان شنیدن صدای داخل کابین خودرو
تمام این امکانات ذکر شده در این نرم افزار قدرتمند در اختیار شما می باشد و بادقت فیلم اموزشی را ببینید و از این امکانات استفاده کنید

 

کاربر گرامی اگر بعد از دیدن این ویدئو باز هم سوالی برایتان پیش آمده و مشکلی داری لطفا این متن را تا انتها با دقت بخوانید طبق آن عمل کنید

مرحله 1 : قبل از هر کاری با سیم کارت داخل دستگاه ردیاب خودرو تماس  بگیرید اگر صدای بوق یا اشغالی داشتید دستگاه و سیم کشی شما سالم است و شما باید به تنظیمات دستگاه دقت کنید به مرحله 5 مراجعه کنید

مرحله 2 : اگر چنانچه با صدای مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد مواجه شدین وسیله شما در مکانی قرار دارد که آنتن دهی دکل مخابراتی وجودندارد و امکان ارتباط با دستگاه ندارید که معمولا طبقه های منفی دو پارکینگ به این شکل می باشد

مرحله 3 : اگر با پیام خاموش می باشد مواجه شدین دو حالت ممکن است ایجاد شده باشد حالت اول وسیله به مدت طولای در مکانی قرار دارد که آنتن دهی ندارد و اپراتور سیمکارت شما را خاموش اعلام میکند ولی نگران نباشید به محض اینکه خودرو حرکت کند و از آن محدوده خارج شود سیم کارت دوباره به مدار بر میگردد و دستگاه شما به کار خود ادامه می دهد

مرحله 4 :حالت دوم خاموش بودن دستگاه می تواند چندین مشکل وجود داشته باشد که لازم است با نصاب دستگاه تماس بگیرید و اعلام کنید نیاز به چک کردن دستگاه دارم چون سیم کارت خاموش است این مشکل چندین دلیل دارد که اگر خودتان کمی فنی باشید می توانید چک کنید ابتدا سیم کارت را عوض کنید شاید سیم کارت سوخته باشد دوم سیم کشی و فیوز را چک کنید که ایا ولتاژ به دستگاه می رسد و چراغ های دستگاه روشن است یا خیر اگر چراغ های دستگاه روشن و سیم کشی و فیوز سالم و سیم کارت نیز تعویض شده باشد و هنوز خاموش باشد مشکل از سخت افزار دستگاه می باشد که باید به شرکت مراجعه کنید

مرحله 5 : بعد از اینکه سیم کارت بوق خورد پس دستگاه سالم است لطفا میزان شارژ سیم کارت دستگاه و اینکه آیا بسته اینترنتی فعالی روی سیم کارت قرار دارد را چک کنید دقت کنید برای ردیابی انلاین سیم کارت باید به اینترنت متصل باشد ولی لازم نیست حتما بسته بخرید همان که مصرف آزاد سیم کارت را فعال کنید کافی هست و هزینه خیلی کم در حد ماهی هزار تومن برای سیم کارت دارد

مرحله 6 : اگر سیم کارت شارژ و اینترنت دارد ولی مکان را در نقشه درست مشاهده نمی کنید برای پشتیبان پیام بگذارید تا این مورد را بررسی کند دقت کنید این مورد خیلی به ندرت اتفاق می افتد حتما از شارژ سیم کارت مطمئن شوید

مرحله 7 : اگر مکان دستگاه ردیاب خودرو درست است ولی آلارم ها را دریافت نمی کنید باید چند چیز چک شود اول اینکه سیم کارت شارژ لازم جهت فرستادن پیام را داشته باشد دوم اینکه شماره دریافت آلارم در نرم افزار به درستی تعریف شده و سوم اینکه آلارم مورد نظر فعال می باشد یا خیر که با مشاهده ویدئو کامل متوجه خواهید شد

مرحله 8 : اگر دستگاه برای شما پیام ارسال می کند ولی گوشی شما آژیر نمی کشد یا اینکه برای ارسال پیامک به دستگاه دچار مشکل هستید دسترسی لازم به نرم افزار را نداده اید و لازم است یا در تنظیمات گوشی خود همه دسترسی های لازم را به نرم افزار بدهید یا نرم افزار را مجدد نصب کنید و همه دستری های لازم هنگام نصب را فعال کنید