راهنمای کار با اپلیکیشن گاما ردیاب

دانلود اپلیکیشن اندروید گاما ردیاب  دانلود اپلیکیشن

ویدیو آموزش کار با اپلیکیشن گاما ردیاب

مراحل نصب اپلیکیشن

کاربر گرامی اگر بعد از دیدن این ویدئو باز هم سوالی برایتان پیش آمده و مشکلی دارید، لطفاً این متن را تا انتها با دقت بخوانید.

مرحله 1 – تست سیم‌کارت

پیش از هر کاری با سیم‌کارت داخل دستگاه تماس بگیرید. اگر صدای بوق یا اشغالی داشتید، دستگاه و سیم‌کشی شما سالم است و باید به تنظیمات دستگاه دقت کنید. به مرحله 5 مراجعه نمایید.

مرحله 2 – در دسترس نبودن سیم‌کارت

اگر چنانچه با پیام «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» مواجه شدید، وسیله شما در مکانی قرار دارد که آنتن‌دهی دکل مخابراتی وجود ندارد. در نتیجه، امکان ارتباط با دستگاه را ندارید. معمولاً طبقه‌های منفی دو پارکینگ به این شکل هستند.

مرحله 3 – خاموش‌بودن سیم‌کارت

اگر با پیام «دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است» مواجه شدید، دو حالت ممکن است ایجاد شده باشد:

حالت اول: وسیله به‌مدت طولای در مکانی قرار دارد که آنتن‌دهی نداشته و اپراتور، سیم‌کارت شما را خاموش اعلام می‌کند. نگران نباشید زیرا به‌محض اینکه خودرو حرکت کند و از آن محدوده خارج شود، سیم‌کارت دوباره به مدار برمی‌گردد و دستگاه شما به کار خود ادامه می‌دهد.

مرحله 4 – بررسی چند مشکل

حالت دوم برای پخش پیام «دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است»، می‌تواند چندین مشکل وجود داشته باشد که لازم است با نصاب دستگاه تماس بگیرید. همچنین اعلام کنید نیاز به چک‌کردن دستگاه دارید زیرا سیم‌کارت خاموش است.

این مشکل چندین دلیل دارد که اگر خودتان کمی فنی باشید، می‌توانید آن‌ها را چک کنید.

ابتدا سیم‌کارت را عوض کنید. شاید سیم‌کارت سوخته باشد.

دوم، سیم‌کشی و فیوز را چک کنید. آیا ولتاژ به دستگاه می‌رسد و چراغ‌های دستگاه روشن است یا خیر؟ اگر چراغ‌های دستگاه روشن و سیم‌کشی و فیوز سالم و سیم‌کارت نیز تعویض شده باشد و هنوز خاموش باشد، مشکل از سخت افزار دستگاه است که باید به شرکت مراجعه کنید.

مرحله 5 – بررسی شارژ

در صورتی که سیم‌کارت بوق خورد، پس دستگاه سالم است. لطفاً میزان شارژ سیم‌کارت دستگاه و اینکه آیا بسته اینترنتی فعالی روی آن قرار دارد را چک کنید.

دقت کنید برای ردیابی آنلاین سیم‌کارت، باید به اینترنت متصل باشد ولی لازم نیست حتماً بسته بخرید. همان که مصرف آزاد سیم‌کارت را فعال کنید، کافی است. مصرف آن، هزینه خیلی کم در حد ماهی هزار تومان برای سیم کارت دارد.

مرحله 6 – نمایش اشتباه مکان

اگر سیم‌کارت شارژ و اینترنت دارد ولی مکان را در نقشه درست مشاهده نمی‌کنید، برای پشتیبان پیام بگذارید تا این مورد را بررسی کند. دقت نمایید این مورد خیلی به‌ندرت اتفاق می‌افتد. حتماً از شارژ سیم‌کارت مطمئن شوید.

مرحله 7 – عدم دریافت آلارم

اگر مکان دستگاه درست است، ولی آلارم‌ها را دریافت نمی کنید، باید چند چیز چک شود:

اول اینکه سیم‌کارت شارژ لازم جهت فرستادن پیام را داشته باشد.

دوم اینکه شماره دریافت آلارم در نرم‌افزار به‌درستی تعریف شده است.

سوم اینکه آلارم مورد نظر، فعال باشد یا خیر که با مشاهده ویدئو کامل متوجه خواهید شد.

مرحله 8 – آژیرنکشیدن گوشی

اگر دستگاه برای شما پیام ارسال می‌کند ولی گوشی شما آژیر نمی‌کشد، یا اینکه برای ارسال پیامک به دستگاه دچار مشکل هستید، دسترسی لازم به نرم افزار را نداده‌اید.

لازم است یا در تنظیمات گوشی خود همه دسترسی‌های لازم را به نرم‌افزار بدهید یا نرم‌افزار را مجدد نصب کنید و همه دسترسی‌های لازم هنگام نصب را فعال کنید.